Kłopotliwe sytuacje z pasażerami

Co zrobić, gdy pasażer zostawił przedmiot w Twoim aucie?

Po każdym przejeździe upewnij się, że pasażer nie pozostawił czegoś w Twoim aucie! Jeśli znajdziesz przedmiot należący do pasażera, wykonaj następne kroki:

  • Zadzwoń do pasażera (masz tę możliwość tylko do 24 godzin po zakończeniu przejazdu).
  • Pasażer również ma możliwość skontaktowania się z Tobą w przeciągu 24 godzin i uzgodnienia miejsca, w którym może odebrać swoją zgubę. Zwróć ją bez pobierania opłaty.
  • Jeśli nie jesteś pewny, do kogo należy zgubiony przedmiot lub jeśli nie udało Ci się porozumieć z pasażerem, skontaktuj się z Zespołem Wsparcia Bolt poprzez aplikację lub do biura BT Partner. W niewyjaśnionych sytuacjach zwróć przedmiot do najbliższego Biura Rzeczy Znalezionych, a w przypadku dokumentów – na posterunek policji.

Niewłaściwe zachowanie pasażera

Oczekujemy, że wszyscy użytkownicy Bolt – kierowcy jak i pasażerowie – będą traktować siebie z wzajemnym szacunkiem.

Daj nam znać, jeśli doświadczysz niewłaściwego zachowania pasażera. Skontaktuj się z Zespołem Wsparcia Bolt poprzez aplikację lub z biurem BT Partner. Opisz dokładnie sytuację. Dzięki temu będziemy mogli skontaktować się z pasażerem w celu wyjaśnienia sprawy.

Ważne! Jeśli w trakcie przejazdu doszło do wypadku lub innej niebezpiecznej sytuacji, zgłoś niezwłocznie ten incydent.

Jak zgłosić niebezpieczną sytuację podczas przejazdu?

Bezpieczeństwo użytkowników Bolt jest dla nas priorytetem. Dlatego wszystkie zgłoszenia wskazujące na jego potencjalne zagrożenie traktujemy z najwyższą powagą. Nie tolerujemy nieodpowiednich zachowań naszych użytkowników, takich jak przemoc słowna czy fizyczna.

Jeżeli w trakcie Twojego przejazdu doszło do wypadku lub innej niebezpiecznej sytuacji, przede wszystkim zadbaj o własne bezpieczeństwo i innych osób. W razie potrzeby, niezwłocznie powiadom policję oraz zadzwoń po karetkę. Następnie skontaktuj się z Boltem poprzez zakładkę Wsparcie w aplikacji.

W swojej wiadomości zawrzyj jak najwięcej informacji na temat zaistniałej sytuacji. Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone możliwie jak najszybciej. Następnie skontaktuj się z biurem BT Partner. Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy zgłoszeniu, napisz do nas w pierwszej kolejności.

Co zrobić gdy pasażer zabrudził lub uszkodził Twój samochód?

W przypadku spowodowania zabrudzenia lub uszkodzenia, pasażer jest odpowiedzialny za pokrycie kosztów czyszczenia lub naprawy Twojego auta. Pamiętaj, aby upewnić się, że otrzymałeś właściwą kwotę.

Jeśli nie otrzymasz rekompensaty od klienta, skontaktuj się z Boltem przez zakładkę Wsparcie w aplikacji. W swojej wiadomości zawrzyj:

  • Minimum trzy zdjęcia zabrudzeń lub uszkodzeń (przeczytaj wskazówki co do zdjęć poniżej)
  • Informacje dotyczące kursu (imię pasażera, miejsca odbioru i docelowe, godzina przejazdu)
  • Krótki opis sytuacji

Jeśli nie skontaktujesz się w ciągu 12 godzin od zakończenia kursu, kompensata za zabrudzenia może nie zostać przyznana.

Wskazówki co do zdjęć:

  • Zrób zdjęcia, na których widać skalę zabrudzeń (zbliżenia, zdjęcia zrobione pod różnym kątem)
  • Włącz wewnętrzne światło w samochodzie
  • Zrób jedno zdjęcie z odległości (tak, by było widać kolor lakieru samochodu)

Ważne:

  • Maksymalna wysokość opłaty za zabrudzenie jest ustalona z góry i może nie pokryć całych kosztów czyszczenia poniesionych przez kierowcę
  • Prośby o naliczenie opłaty za zabrudzenia nie zgłoszone w ciągu 12 godzin od zdarzenia mogą nie zostać rozpatrzone
  • Pamiętaj, że Bolt nie ponosi odpowiedzialności za postępowanie pasażerów.

Podziel się ze znajomymi: